Description
Το καλό branding και το marketing ξεκινούν με αποτελεσματικές φωτογραφίες .
Συνδυάζουμε την πληροφορική με την φωτογραφία σε ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα με πανοραμικές φωτογραφίες, Auto Virtual Tours 360º panorama και αρχιτεκτονικές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης.
Σίγουρα, θέλετε η επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από όλες τις άλλες στην αγορά, πράγμα που σημαίνει ότι θέλετε να ανεβείτε ψηλότερα στον ανταγωνισμό και να είστε ο πρώτος προορισμός για επισκέπτες και τουρίστες στην περιοχή σας. Μετά την τιμή της διαμονής που προσφέρετε, το επόμενο σημαντικό στοιχείο που αναζητά ένας πελάτης είναι η φωτογραφία. Πολλοί ιδιοκτήτες ξενοδοχείων θα υπέθεταν ότι θα μπορούσαν να πάρουν το κινητό τηλέφωνο ή φωτογράφους που ειδικεύονται σε γάμους και βαφτίσια να τραβήξουν τις καλύτερες φωτογραφίες σε λίγα λεπτά, στη συνέχεια απλώς να τις ανεβάσουν οι ίδιοι και να περιμένουν εκατοντάδες κρατήσεις την επόμενη εβδομάδα. Η πραγματικότητα δείχνει το αντίθετο, οι διαφορές μεταξύ καλής και κακής φωτογραφίας ή καλής και κακής αναπαράστασης – είναι τεράστιες.
Η φωτογραφία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση του επισκέπτη, αν έχετε υπέροχες φωτογραφίες , θα λάβετε περισσότερες κρατήσεις. Ένας ταξιδιώτης αφιερώνει πάντα περισσότερο χρόνο κοιτάζοντας φωτογραφίες και μετά διαβάζοντας για τα ξενοδοχεία και τους προορισμούς. Η φωτογραφία, ο καλύτερος πρεσβευτής για το ξενοδοχείο σας. Στον κλάδο της φιλοξενίας, αυτό το φαινόμενο είναι ακόμη πιο σημαντικό να ληφθεί υπόψη, καθώς οι ξενοδόχοι εμπορεύονται έναν εφήμερο χώρο διαβίωσης όπου η άνεση και η αισθητική είναι απαραίτητα στοιχεία.
Με την προβολή φωτογραφικού ποιοτικού περιεχομένου, θα βλέπετε πάντα την άμεση αύξηση των εσόδων σας. Σύμφωνα με μελέτη το 70% των ερωτηθέντων είπε, ότι η φωτογραφία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία κράτησης. Οι επαγγελματικές φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας είναι ο ιδανικός τρόπος για να απαθανατιστούν στιγμές στο χρόνο, προκαλούν συναισθηματικές αντιδράσεις, μεταδίδουν όνειρα, όπου οι καταναλωτές ,προσελκύονται, ταυτίζονται προσωπικά και δημιουργούν κράτηση .
Ρυθμίστε τις προσδοκίες των πελατών φωτογραφικά κατάλληλα για να αποφύγετε τον κίνδυνο δημιουργίας παραπόνων και δυσπιστίας πελατών. Τα μεγέθη φωτογραφιών μικρότερα από 1024 pixel θεωρούνται κακής ποιότητας από την πλειονότητα των ταξιδιωτικών ιστότοπων και προτιμά τα 2800 pixel.Η αναλογία διαστάσεων 16:9 είναι ιδανική, καθώς είναι η πιο κοινή αναλογία διαστάσεων για τηλεοράσεις, οθόνες υπολογιστών και smartphone ή tablet
Υπάρχουν οδηγίες που απαγορεύουν τη χρήση φωτογραφιών παλαιότερες των τριών ετών. Οι φωτογραφίες πρέπει: να αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας και να είναι απαλλαγμένες από ηλεκτροφόρα καλώδια, πανό ή άλλα αντικείμενα που αποσπούν την προσοχή των ματιών. Αν οι φωτογραφίες σας είναι “καμένες” ιδίως στα παράθυρα και τις πόρτες των δωματίων, σκοτεινές ή υπερεκτεθειμένες, αν υπάρχουν λεπτομέρειες που δεν φαίνονται καλές, τότε είναι πιο πιθανό να δημιουργήσετε τη φήμη ενός ανέντιμου και αναξιόπιστου ξενοδοχείου.
Χρησιμοποιώντας ερασιτεχνικά και κακής σύνθεσης πλάνα στην ιστοσελίδα σας το μόνο που θα μπορούσε να συμβεί είναι να χάνετε πελάτες. Επομένως, είναι σημαντικό να συνεργάζεστε με επαγγελματίες που γνωρίζουν την φωτογραφία και την τεχνολογία .
Δείτε ένα παράδειγμα ξενοδοχείου στην αρχαία Επίδαυρο VERDELIS INN HOTEL
Μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας να σας δείξουμε παραδείγματα και δυνατότητες και να σχεδιάσουμε μαζί τη νέα σας φωτογραφική επένδυση.
Με εκτίμηση,
Τμήμα μάρκετινγκ
sales@compudynamic.gr
210 9414340